Monday, December 1, 2008

my eppy family..







eppy family ker? of course la kan..hehehehehee...tapi dlm bulan ni aku kurang eppy..nak wat cmne..ujian Tuhan dtg bergolek..tapi aku harus tabah hadapi semua dugaan Tuhan ni..Aku baru je kehilangan adik lelaki tunggal yang aku syg sangat..pemergian dia memang meninggalkan kesan mendalam wat keluarga aku..tapi aku sebagai yang sulong haruslah bg semangat utk parents aku kan..dengan wujudnye blog ni leh la aku luahkan perasaan sedih aku kat sini..kirenye mcm diari hidup online la..hehehee..ish..melalut plak aku ni..k la..tgk jela gamba family aku ni..aku upload utk tatapan kwn2 blog n fp aku..sori la member fp..aku dah tak lalu nak update fp..byk sgt masalah time nak upload gamba..so kowang layan jela blog kosong aku ni..hehehehehe

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home