Monday, December 1, 2008

***majlis tunang***






















26 Oktober 2008 ..



Pertunangan ain & ayin..



Ramai yang tanye aku, sonok ke dah jd tunangan org..pd aku semua tu biase je selagi aku belum tukar status jd wife org..itu yang aku tunggu2..gatai betul aku ni...hehehehee..tapi betul la kan, bertunang cume sekadar pengikat ikatan antara kedua2 pihak je..bukan leh halal kan apa2 pun..aku nak rase yang halal ..hehehee..dosa tau..umur 23 thn kami tunang..n nikah umur 24thn, insyaAllah..korang tak rasa muda sgt ke? ramai yang ckp tak elok kahwin awal2..tapi pd aku wat pe tunggu lagi klu semua tu dah jd hukum wajib..aku kenal siapa tunang aku..pd aku dia dah terlalu matang harungi dugaan dunia ni..sebb tu aku pilih dia..ish..melalut plak aku ni..aku cume nak cerita tetang majlis tunang aku..aku tak de la wat meriah sgt..cukup sekadar ambil syarat pertunangan je..ok la, kowang layan la gamba tunang aku erk..

























4 Comments:

Blogger cIk pEnNa said...

ain..:)
aku pun udah ade blog!
hahahah

December 3, 2008 at 5:05 AM  
Blogger noreen-bulan said...

bila nak kawen nya ain..
ok la tu 24 kawen
aku nie sebaya ko...
24 thn aku bakal ada anak 2...
untung byk ooo kawen muda nie...

December 4, 2008 at 12:50 AM  
Blogger emak said...

moga hidup bahagia nnti...slm knl....ngee

April 13, 2009 at 7:43 PM  
Blogger Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

January 6, 2016 at 7:17 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home